Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Csomagok tartalma

Figyelemfelhívás

Szállítás

Rendelés leadása

Termékkel kapcsolatos kérdések

Termékkel kapcsolatos kérdések

Mennyi időbe telik, amíg eredmények látszódnak?

Ez személytől függ, de általában már az 1. héten, de van hogy csak a 2. héten látható eredmény.

Fájdalmas a folyamat? Fájdalmas lesz a Firmelle termékek használata?

Lehet, hogy eleinte kicsit érdekes érzés lesz, ahogy a termékek hatnak a bőrödön, de nem kell félni, mert fájni nem fog!

Mi történik akkor ha nem látok változást a bőrömön?

Ígérjük ilyen nem lesz, de ezért is van a 60 napos pénzvisszafizetési garanciánk, hogy nyugodt szívvel vedd meg a terméket és ha 60 napon belül a termék nem felelt volna meg elvárásaidnak, akkor a fizetett összeget visszatérítjük hozzád.

Kinek való?

Nők, akik szeretnék elhalványítani a striákat és láthatóan feszesebbé tenni a megereszkedett bőrt a combukon.

Hogyan érhetem el és érhetem el a legjobb eredményeket?

A konzisztensség a kulcs! Alkalmazd naponta kétszer, minden nap, a lehető legjobb eredmény érdekében.

Lehet a terméktől bőrirritációm, mellékhatásaim?

Ha bőrpír jelentkezik, az általában normális reakciónak tekinthető. Ilyen esetben ne mosd le azonnal vízzel, mert az fokozhatja a tüneteket. Várj 1-2 órát, amíg a bőrpír természetes módon csillapodik. Hólyagok kialakulása esetén javasolt a használat azonnali abbahagyása.

Rendelés

Lemondhatom a rendelésemet?

A vásárlók a megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondhatják megrendelésüket, mielőtt azt kiszállítanák. Kérjük, küldjön egy e-mailt a info@firmelle.hu címre, ha ezen időszakon belül szeretné lemondani a megrendelését.

Mi az a pénzvisszafizetési garancia?

A 60 napos pénzvisszafizetési garanciánkkal biztosítjuk, hogy termékeinkkel teljes mértékben elégedett légy. Ha nem vagy elégedett a termékkel, a megrendelés kézhezvételétől számított 60 naptári napon belül jelezd felénk, és mi visszatérítjük a teljes összeget.


Ha bármilyen problémád van a megrendelésével vagy a termékkel kapcsolatban, kérjük, írj nekünk a info@firmelle.hu e-mail címre.

Van minőségi garancia?

Igen, természetesen! Ha új Firmelle-termékeid sérülten, törötten vagy karcolva érkeznek meg, vagy egyszerűen nem tetszenek, kicseréljük őket, vagy visszatérítjük a teljes vételárat. Így nyugodt szívvel vásárolhatsz.

Figyelem

Vannak-e korlátozások a Firmelle termékek használatára vonatkozóan? Például terhesség vagy gyógyszeres kezelés alatt?

Nincs, nyugodtan használd!

Kísérleteztek állatokon?

Büszkén mondhatjuk, hogy vállalatunk nem végez állatkísérleteket.

Szállítás

Mennyi a szállítási idő?

Magyar raktárunkról szállítunk 1 munkanapon belül MPL futárszolgálattal.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

A futárszolgálat értesítést küld, amelyben pontosan leírja, hogyan ellenőrizheted, hogy hol van a csomag.

A csomagom nem érkezett meg.

Először is lépj kapcsolatba a futárszolgálattal a rendelés azonosítójával, ha nem tudnak a csomagról, írj nekünk e-mailt, és amint tudunk, jelentkezünk:

info@firmelle.hu

Rendelhetek automatába?

Jelenleg csak házhozszállítás érhető el, de dolgozunk azon, hogy ez is elérhetővé váljon.

Megrendelés leadása

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Fizethetsz utánvéttel (futárnak), Kártyával, vagy Paypal segítségével.


Biztonságos a hitelkártyás fizetés?

A kártyaadatokat nem kerülnek hozzánk. A fizetési folyamat és a kártyaadatok biztonságát a Paypal és a Stripe közötti SSL-kapcsolat garantálja.

Hogyan lehetek biztos abban, hogy a cég megbízható, és nem próbál átverni egy hamis termékkel?

Több mint 15.000 megrendelést teljesítettünk sikeresen.

Facebook és Instagram oldalaink pedig több ezer elégedett ügyféllel bizonyítják sikerünket.

Honnan tudom, hogy a megrendelésemet sikeresen leadtam?

A visszaigazoló e-mailt 2 órán belül elküldjük.

Mi történik, ha a termék nem működik?

A "Szép bőr vagy visszafizetjük a pénzed" garanciánk biztosítja, hogy a megrendelésed 100%-ban kockázatmentes legyen. Hisszük, hogy termékeinkkel gyönyörű és egészséges bőrt  fogsz elérni. Ha azonban bármilyen okból kifolyólag nem vagy elragadtatva az eredménytől, írj nekünk e-mailt, és 60 napon belül kérdés nélkül visszatérítjük a pénzedet!

Mi a visszaküldési és visszatérítési szabályzata?

Ha bármilyen problémád van a megrendeléssel vagy a termékekkel, küldj nekünk egy e-mailt a info@firmelle.hu címre, és segítünk a visszatérítésben.

Ha bármilyen egyéb kérdése van, kérjük lépj kapcsolatba velünk az

info@firmelle.hu címen

Ha bármilyen egyéb kérdése van, kérjük lépj kapcsolatba velünk a info@firmelle.hu címen.